Jūrinis klasteris kvies aptarti alternatyvaus kuro panaudojimą laivyboje.
Aplinkosauginius standartus diktuojantis Baltijos jūros regionas turi palankias sąlygas tapti švarios laivybos pavyzdžiu pasauliniame kontekste. Šioje srityje ne tik nestokojama ambicijų – yra gerai išvystytos technologinės kompetencijos bei tam reikalinga infrastruktūra.
Valstybėms ir visam regionui vis labiau žvelgiant tvarių sprendimų kryptimi, verslas skuba prisitaikyti, o tuo pačiu – užsitikrinti konkurencinį pranašumą kuriant ir integruojant inovatyvius sprendimus alternatyvaus kuro panaudojimo srityje.
Vis drąsiau nagrinėjamos galimybės modernioje laivyboje lygiagrečiai pasitelkti skirtingus energijos šaltinius (SGD, SBD, amoniaką, vandenilį) ir procesus paversti integruotais. Stiprėjant SGD ir SBD pozicijoms giliavandenės laivybos ir trumpųjų nuotolių laivybos srityse, auga ir impulsas ieškoti galimybių, kaip ši plėtra galėtų technologiškai prisidėti prie vandenilio bei skysto amoniako panaudojimo.
Cool Gas as an Energy Source for Shipping renginys, vyksiantis online formatu balandžio 8 dieną, kviečia apžvelgti alternatyvaus kuro tematiką tiek iš platesnės perspektyvos, tiek diskutuojant apie su šia industrija susijusius iššūkius, kurie aktualūs Lietuvai ir ypač – Klaipėdos regionui.
Renginį projekto Liquid Energy rėmuose organizuoja Lietuvos jūrinis klasteris, prisijungęs prie 2020 m. įsteigtos Lietuvos vandenilio platformos, bei klasterio koordinatorius Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas, bendradarbiaujant su užsienio partneriais – norvegų organizacija Shipping & Offshore Network.
Pranešimus skaitys ir į auditorijai aktualius klausimus atsakys LR energetikos ministerijos, energetikos sektoriaus, laivų statybos ir kitų pramonės šakų atstovai, užsienio ekspertai.
Renginio metu pranešimą skaitys ir LEI Vandenilio energetikos technologijų centro vadovas dr. Darius Mičius. Pranešimo tema: Hydrogen for Mobility: R&D Activities at Lithuanian Energy Institute.
Kviečiame pasižymėti balandžio 8 d. savo kalendoriuose!